Iranian Agriculture News Agency

تندباد و تگرگ به اندیمشک خسارت زد

هشدار هواشناسی نسبت به طغیان رودخانه‌ها

سیلاب‌های فصلی در راه است

طبق اعلام سازمان هواشناسی بارندگی همراه با تگرگ تا روز یکشنبه در مناطق مختلف استان خوزستان به‌ویژه شمال و شرق این استان پیش‌بینی‌شده است. سازمان هواشناسی همچنین نسبت به طغیان رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها به‌ویژه در مناطق کوهستانی هشدار داده است.

هشدار هواشناسی نسبت به طغیان رودخانه‌ها

تندباد و بارش دانه‌های درشت تگرگ در اندیمشک در نخستین ساعات بامداد شنبه ترس مردم را به دنبال داشت و خساراتی را در این شهرستان بر جای گذاشت.

پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک در این رابطه گفت: علاوه بر قطع چندین اصله درخت در نقاط مختلف اندیمشک به دلیل تندباد بیش از 30 پایه برق نیز در سطح شهرستان اندیمشک در باد شدید شکسته شده که قطع برق برخی مناطق شهری را به دنبال داشته است.

او ادامه داد: بخش کشاورزی نیز بر اثر تگرگ و باد شدید دچار خسارت شده که میزان خسارت در دست بررسی است.

جهانگیری از اقدام جهت جمع‌بندی خسارت وارده خبر داد و افزود: اعضای ستاد بحران این شهرستان از جمعه‌شب به‌صورت مستمر در مناطق مختلف شهرستان وضعیت را رصد و مشکلات سطح شهر را پیگیری کردند.

فرماندار اندیمشک همچنین گفت: با توجه به هشدارهای ستاد بحران استان، ضمن برقراری کشیک‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی، تمهیدات لازم برای کنترل و کاهش تبعات ناشی از تندباد و تگرگ مهیا شده بود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی بارندگی همراه با تگرگ تا روز یک‌شنبه در مناطق مختلف استان خوزستان به‌ویژه شمال و شرق این استان پیش‌بینی‌شده است. سازمان هواشناسی همچنین نسبت به طغیان رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها به‌ویژه در مناطق کوهستانی هشدار داده است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید