Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان امور دانشجویان کشور

دانشجویان خلاق و کارآفرین؛ نیاز دانشگاه نسل سوم

فاز اول مجتمع ورزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح شد.

جامعه و فرهنگ: رئیس سازمان دانشجویان در افتتاح مجتمع ورزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: دانشگاه نسل سوم نیازمند دانشجویان خلاق و کارآفرین است و صندوق رفاه دانشجویی نیز حمایت از دانشجویان را در برنامه‌های خود دارد.

دانشجویان خلاق و کارآفرین؛ نیاز دانشگاه نسل سوم

مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان کشور در مراسم افتتاح فاز اول مجتمع ورزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: توجه به ورزش همگانی و قهرمانی از برنامه‌هایی بوده است که در چهار سال گذشته در وزارت علوم دنبال شده است.

صدیقی افزود: هرچه بتوانیم ورزش را رواج بدهیم کار خوبی شده است. هدف اولیه ترویج ورزش همگانی است و افزایش فضای ورزشی از اهداف جدی ما بوده است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: سرانه فضای سرپوشیده ورزشی یک‌سوم فضا‌های ورزشی را تشکیل می‌دهد که این میزان باید افزایش یابد.

او ادامه داد: در کنار تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی به دنبال این هستیم اتاق تندرستی را به کمک صندوق رفاه دنبال کنیم. هدف برنامه‌های ورزشی این است تا دانشجویان از وقتشان لذت کافی را ببرند. در سال‌های اخیر دانشجویان توانستند در عرصه‌های داخلی و خارجی موفقیت‌هایی کسب کنند که کسب رتبه نهم و دهم در مسابقات بین‌المللی نشان‌دهنده تلاش مدیران تربیت‌بدنی است.

رئیس سازمان دانشجویان تأکید کرد: دانشگاه نسل سوم نیازمند دانشجویان خلاق و کارآفرین است و صندوق رفاه دانشجویی نیز حمایت از دانشجویان را در برنامه‌های خود دارد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید