Iranian Agriculture News Agency

رسولی خبر داد:

توزیع 105 هزار تن کود اوره از ابتدای سال 99

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: با وجود مشکلات متعدد، این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون توانسته است، روزانه حدود ده هزار تن و در مجموع بیش از ۱۰۵ هزار تن کود اوره از پنج شرکت پتروشیمی تولید کننده کود اوره تامین و توزیع کند که در نوع خود رکورد محسوب می شود.

توزیع 105 هزار تن کود اوره از ابتدای سال 99

به گزارش ، مهندس حمید رسولی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران استانی این شرکت که با حضور سایر اعضای هیات مدیره و برخی مدیران ستادی برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیت های این شرکت در سال ۹۸، گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با وجود سه وقفه طولانی در تحویل کود از شرکت های پتروشیمی در تیر، مهر و بویژه در دی و بهمن ماه سال ۹۸، تلاش کرد تا با افزایش میزان تحویل روزانه و توزیع کود اوره به روزانه ده هزار تن همه نیاز کشاورزان به این کود را براساس برنامه ابلاغی وزارت متبوع تامین کند و برنامه این شرکت حفظ این رقم تا پایان اردیبهشت ماه امسال است.

وی افزود: این شرکت در سال ۹۸ با تامین و توزیع بیش از سه میلیون و ۴۰۰ هزار تن کود نسبت به سال ۹۷ و میانگین ده ساله، رشد قابل توجهی را در این امر تجربه کرد، تا جایی که عملا بیش از ۹۶ درصد کودهای کشاورزی یارانه ای کشور در سال ۹۸ از طریق این شرکت تامین، تدارک و توزیع شد.

رسولی ادامه داد: این شرکت از ابتدای سال جاری که ده روز از آن گذشته، توانسته است بیش از ۱۰۵ هزار تن کود اوره از پنج شرکت پتروشیمی تولید کننده کود اوره تامین و توزیع کند که در نوع خود رکورد مهم دیگری محسوب می گردد.

وی ضمن برشمردن اقدامات موثر شرکت در این زمینه و رفع بحران های موجود بر سر راه تامین و توزیع کود اوره نظیر قطع گاز شرکت های پتروشیمی، مشکلات مالی بویژه عدم دریافت یارانه، مشکلات حمل و نقل و نظایر آن، از مدیران استانی خواست تا با توجه به نتایج چشمگیر شرکت در تامین و توزیع کودهای کشاورزی بویژه کود اوره که مورد رضایت و تایید مدیران ارشد وزارت متبوع بوده است، از مدیران استانی و روابط عمومی شرکت خواستند که با برقراری ارتباط موثر با مدیران سازمان جهاد کشاورزی در استان ها و تشکل ها و نهادهای کشاورزی تصویر واضحی از فعالیت های شرکت در این زمینه ارائه کرده و اجازه ندهند برخی اطلاعات منفی از سوی افراد مغرض یا بی اطلاع در جلسات یا رسانه ها، فضای ذهنی مسئولان استان ها و ذی نفعان بخش را مشوش کند.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به برنامه تامین و توزیع کودهای کشاورزی در سال جاری اشاره و میزان تطابق فعالیت های شرکت از ابتدای سال ۹۹ را با برنامه ابلاغی وزارت متبوع خوب ارزیابی کرد.

وی از مدیران استانی خواست تا با تعامل مثبت با روسای سازمان های جهاد کشاورزی وظایف شرکت را در محدوده برنامه ابلاغی وزارت متبوع، تفهیم کنند.

رسولی در پایان ضمن تاکید بر ضرورت حرکت عمومی مدیران استانی شرکت در چارچوب برنامه ها و تعامل مثبت با روسای سازمان ها و سایر ذی نفعان بخش، از آنها خواست تا نظارت کامل بر رفتار و عملکرد خود، کارکنان و مجموعه های مرتبط نظیر کارگزاران توزیع نهاده ها بویژه در چارچوب طرح پایش را داشته و روحیه خود و همکاران را به سمت تسهیل در انجام امور و اجرای کار و مانع زدایی پیش ببرند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید