Iranian Agriculture News Agency

درگاهی تاکید کرد:

لزوم آمادگی برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی و بیماری‌های گیاهی گندم و کلزا

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور بر انجام پایش مستمر و آمادگی کامل برای مبارزه به‌موقع با آفت ملخ صحرایی و بیماری‌های گیاهی به ویژه گندم و کلزا تاکید کرد.

لزوم آمادگی برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی و بیماری‌های گیاهی گندم و کلزا

به گزارش ایانا، محمدرضا درگاهی رئیس سازمان حفظ نباتات امروز در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران حفظ نباتات استان‌های سراسر کشور، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و شرایط خاص کشور لازم است همه همکاران بر حسب موقعیت استانی برای انجام پایش مستمر و مبارزه به‌موقع با آفت ملخ صحرایی و ملخ مراکشی آمادگی کامل داشته باشند.

وی بر بازدید و نظارت دائم بر مزارع و به ویژه مزارع گندم و مبارزه به‌موقع با آفات و بیماری های آن به خصوص آفت سن گندم تاکید کرد و افزود: نظارت دقیق و پایش مزارع کلزا برای جلوگیری از بیماری سنک کلزا و سایر آفات و بیماری های مربوط به این گیاه، ضروری است.

درگاهی، نظارت بر حسن عملکرد و جلوگیری از هرگونه تخلف از سوی عوامل و نمایندگی های توزیع و فروش آفت‌کش‌ها در سراسر کشور را ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور لازم است تمامی همکاران نیز با توجه و رعایت کامل مسائل بهداشتی و خودمراقبتی نسبت به انجام ماموریت های شغلی خود اقدام کنند و حفظ سلامت خود و خانواده را در اولویت قرار دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید