Iranian Agriculture News Agency

در دیدار با نمایندگان مجلس صورت گرفت؛

تاکید سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت ایجاد برندهای زیتون در کشور

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت ایجاد برندهای زیتون تاکید کرد.

تاکید سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت ایجاد برندهای زیتون در کشور

به گزارش ایانا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مهندس عباس کشاورز عصر امروز در دیدار با اعضای فراکسیون زیتون مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تولیدکنندگان زیتون در کشور باید نسبت به ایجاد برندهایی برای این محصول اقدام کنند.

در این دیدار، نماینده مردم گرمی در مجلس اظهار کرد: جایگاه و منزلت کشاورزی باید در کشور ارتقا یابد و شان و اهمیت آن با فرهنگ سازی از طریق رسانه‌ها به افکار عمومی شناسانده شود.

میرحمایت میرزاده گفت: مهندس کشاورز یک شخصیت علمی و عملگرا و در بخش کشاورزی شناخته شده است و این بخش نیازمند خدمات ایشان برای توسعه و تحول می باشد.

در این دیدار، نماینده رودبار در مجلس نیز بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید به سلامت و بهداشت محصولات غذایی اهتمام ویژه داشته باشد. دکتر منوچهر جمالی ادامه داد: رودبار ظرفیت بالایی در تولید زیتون و روغن آن دارد و باید در بخش صنایع غذایی سرمایه گذاری بیشتری صورت پذیرد.

 دکتر انارکی نماینده رفسنجان ایران امروز نیازمند کشاورزی مدرن است و توسعه گلخانه و در این زمینه بسیار مناسب است.

دکتر علی محمد مرادی نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس نیز در این دیدار، اظهار کرد: مهندس کشاورز دانایی، تجربه و تخصص لازم را در بخش کشاورزی دارد و باید ایشان را حمایت کرد.

همچنین در این جلسه اعضای شورا و انجمن زیتون کشور گزارشی از وضعیت تولید محصول زیتون و روغن آن ارائه دادند.

در ادامه تعامل نمایندگان مجلس با وزارت جهاد کشاورزی، مهندس کشاورز با سرکار خانم سکینه الماسی نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس، سرکار خانم خدیجه ربیعی فرادنبه نماینده مردم بروجن در مجلس،  دکتر سید تقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس، دکتر علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس، دکتر سیدراضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی دیدار و پیرامون مسائل مختلف کشاورزی در حوزه‌های انتخابیه نمایندگان مذکور بحث و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش، نماینده مردم سیستان در مجلس در دیدار جداگانه با سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: از حضور مهندس کشاورز در استان سیستان و بلوچستان برای پدیده سیل تشکر می کنم.

حبیب اله دهمرده گفت: مهندس کشاورز را فردی توانمند برای وزارت جهاد کشاورزی می دانم و بنا بر اعتقاد از ایشان حمایت خواهم کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم با حضور و بازدید اخیر ایشان از طرح ۴۶ هزار هکتاری آبیاری با لوله دشت سیستان شاهد تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از آن برای فصل کشت کشاورزان منطقه باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید