Iranian Agriculture News Agency

رسولی اعلام کرد:

رشد ۳۷ درصدی تدارک و تامین کود در هفت ماهه نخست امسال

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت:‌ میزان تدارک و تأمین کود در هفت ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۷ درصد رشد داشته است.

رشد ۳۷ درصدی تدارک و تامین کود در هفت ماهه نخست امسال
به گزارش ایانا، حمید رسولی در این خصوص اظهار داشت:‌ این شرکت در این مدت بیش از یک میلیون و ۴۵۰ هزار تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه را از طریق شبکه بزرگ کارگزاران خود به کشاورزان تحویل داده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیانگر رشد ۳۷ درصدی است.

وی افزود: این توفیق با وجود دو مرحله توقف تحویل کود اوره توسط شرکت‌های پتروشیمی، تحریم ظالمانه و عدم پرداخت یارانه کودهای کشاورزی در سال جاری اتفاق افتاده است.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اذعان داشت: در سال جاری علاوه بر کودهای یارانه‌ای تاکنون بیش از ۲۰ هزار تن انواع کودهای غیریارانه‌ای مرغوب و باکیفیت نیز از طریق شبکه بزرگ کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در اختیار کشاورزان زحمتکش قرار گرفته است که این میزان کود غیریارانه‌ای تحویلی به کشاورزان طی هفت ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان ساخت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تدارک مناسبی برای کودهای ازته، فسفاته و پتاسه دیده است و کلیه قراردادهای خود را با بهترین تولید کنندگان داخلی و خارجی منعقد کرده است.

در پایان رسولی اظهار امیدواری کرد که با تخصیص مناسب یارانه توسط سازمان برنامه و بودجه کشور بتوانیم برنامه تأمین و تدارک سال جاری را به نحو شایسته‌تری اجرایی کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید