Iranian Agriculture News Agency

برومندی:

تامین خرمای مورد نیاز رقم مضافتی بم با کیفیت مطلوب و استاندارد

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، از تامین خرمای مورد نیاز رقم مضافتی بم با کیفیت مطلوب و استاندارد خبر داد.

تامین خرمای مورد نیاز رقم مضافتی بم با کیفیت مطلوب و استاندارد

به گزارش ایانا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمدمهدی برومندی در نشست هم‌اندیشی تنظیم بازار خرما گفت: مقرر شده است خرمای مورد نیاز رقم مضافتی با کیفیت مطلوب و استاندارد در بسته‌بندی‌های بیش از ۷۰۰ گرم با کارتن مادر بیش از ۵/۸ کیلوگرم با قیمت مصوب در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

وی افزود: سازمان میادین تعداد ۲۵ غرفه رایگان در ایستگاه‌های مترو (۱۲ غرفه انجمن خرما و ۱۳ غرفه تعاون روستایی) و در صورت لزوم میادین میوه و تره‌بار را در اختیار انجمن ملی خرما و تعاون روستایی جهت تامین خرما برای عرضه با قیمت ده درصد کمتر از قیمت نرخ‌نامه مصوب سازمان میوه و تره‌بار قرار دهد.

برومندی تاکید کرد: انجمن خرما و سازمان تعاون روستایی موظف هستند ظرف مدت ۴۸ ساعت تامین کنندگان این محصول را به سازمان میادین جهت عرضه و عقد قرارداد با آن سازمان معرفی و اقدامات لازم را معمول کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: تامین کنندگان، هفته جاری در جایگاه‌های تعیین شده، مستقر و نسبت به عرضه خرما با قیمت ده درصد کمتر از قیمت تعیین شده نرخ‌نامه مصوب میادین میوه و تره‌بار اقدام کنند.

به گفته وی، معاونت بازرگانی و بازرسان وزارت جهاد کشاورزی به طور مستمر در ماه مبارک رمضان، قیمت‌های خرمای مضافتی و کبکاب را در کلیه فروشگاه‌های عمده و خرده‌فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای را رصد و تخلفات مربوطه را پیگیری می‌کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید