Iranian Agriculture News Agency

در بازدید از میدان بهمن مطرح شد؛

ورود 1400 تن مرغ گرم به میادین سطح شهر تهران

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تاکنون 1200 تن مرغ وارد بازار تهران شده که نسبت به روز گذشته 450 تن افزایش داشته و تا پایان ساعت کاری امروز به بیش از 1400 تن خواهد رسید.

ورود 1400 تن مرغ گرم به میادین سطح شهر تهران

براساس گزارش میدانی صبح روز یکشنبه خبرنگار ایانا از میدان بهمن، تاکنون 1200 تن مرغ گرم در میادین تهران عرضه شده است.

در این بازدید میدانی، عباس اکبری ‌شریف معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار ایانا، اظهار کرد: با توجه به تدابیری که وزیر جهاد کشاورزی به عنوان فرمانده قرارگاه ساماندهی گوشت مرغ اندیشیده است و پیگیری سازمان‌های جهاد کشاورزی در استان‌های شمالی، باعث شده بار بسیار مطلوبی به میدان بهمن و میادین دیگر سطح شهر تهران وارد شده است که باعث تعادل بخشی در بازار خواهد شد.

وی با تاکید بر این که هیچ مشکلی در تامین و توزیع گوشت مرغ در کشور نداریم، افزود: تولید همچنان ادامه دارد و امروز در میدان بهمن بالغ بر 300 تن بار مازاد داریم که باید ذخیره سازی شود تا در روزهای آتی به بازار عرضه شود.

اکبری ‌شریف افزود: تاکنون 1200 تن مرغ وارد بازار تهران شده که نسبت به روز گذشته 450 تن افزایش داشته و تا پایان ساعت کاری امروز به بیش از 1400 تن خواهد رسید.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: بالغ بر 300 تن مرغ به میدان پیروزی رفته و حدود 100 تن هم به میدان حکمیته ارسال شده تا در شهرستان‌ها توزیع شود و کل میدان بهمنن هم برای صنوف در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: حدود هزار تا 1200 تن نیاز تهران برآورد شده که با ورود این بار، قطعا مازاد مرغ در بازار خواهیم داشت.

تحویل بدون سقف مرغ به واحدهای صنفی

در ادامه این بازدید میدانی، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفتگو با خبرنگار ایانا، گفت: با تأمین بسیار زیادی که طی دیروز و امروز جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام انجام داده‌اند، تحویل مرغ به اعضای صنف، واحدهای صنفی و غرف میادین بدون سقف است و بدون هیچ محدودیتی می‌توانند از یک تا 5 تن مرغ دریافت کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی ادامه داد: تاکنون 1200 تن مرغ وارد میادین شده و ما نگران این هستیم که نتوانیم این مرغ را در بازار جذب کنیم.

وی با تاکید بر این که دیگر صف مرغ وجود نخواهد داشت اذعان کرد: مردم به هر میزان مرغ بخواهند در میادین نزدیک به محل سکونت خود می‌توانند دریافت کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید