Iranian Agriculture News Agency

از صبح امروز انجام شد؛

توزیع 341 تن مرغ گرم در میدان پیروزی تهران

نماینده شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران در میدان میوه و تره‌بار پیروزی گفت: امروز 341 تن مرغ گرم با قیمت مصوب 20 هزار و 400 تومان در میدان پیروزی توزیع شده است.

توزیع 341 تن مرغ گرم در میدان پیروزی تهران

به گزارش خبرنگار ایانا، طبق گزارش میدانی خبرنگار ایانا از میدان پیروزی، صبح امروز یکشنبه 24 اسفند، 341 تن مرغ گرم دولتی از استان‌های شمالی برای توزیع در میادین میوه و تره بار سطح شهر تهران  وارد میدان پیروزی شد.

در این بازدید میدانی، محسن خاکی مقدم نماینده شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران در میدان میوه و تره‌بار پیروزی در گفتگو با خبرنگار ایانا، در رابطه با میزان ورود مرغ به میدان پیروزی اظهار کرد: از صبح امروز یکشنبه 24 اسفند، 341 تن مرغ وارد میدان پیروزی شده که در حال توزیع آن هستیم و محموله‌های دیگری هم در راه است.

وی افزود: روز گذشته تا ساعت 5 بعداز ظهر حدود 385 تن مرغ گرم توزیع کردیم که عموما از استان‌های مازندران، گیلان، قزوین و گلستان بوده است.

خاکی مقدم در رابطه با قیمت مرغ گرم توزیعی در میدان پیروزی عنوان کرد: این مرغ به قیمت مصوب 20 هزار و 400 تومان توزیع می‌شود.

وی افزود: مرغ‌های دولتی ورودی به میادین اصلی، به میادین میوه و تره بار ارسال می‌شود و در خرده‌فروشی‌های سطح شهر توزیع نخواهد شد، بنابراین قیمت آن تغییر نمی‌کند.

نماینده شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به این که توزیع مرغ منجمد تنها توسط شرکت پشتیبانی امور دام انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: قیمت مرغ منجمد 15 هزار تومان است و توسط شرکت پشتیانی امور دام توزیع می‌شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید