Iranian Agriculture News Agency

حمایت 216 میلیارد ریالی بانک کشاورزی از مزرعه پرورش مرغ مادر و مرغداری گوشتی مدرن در مازندران

در نزدیکی سواحل دریای خزر و در حاشیه جنگل های شهرستان عباس آباد و کوه های کلاردشت، با حمایت و مشارکت 216میلیارد ریالی بانک کشاورزی یکی از بزرگ ترین ومدرن ترین مزارع پرورش مرغ مادر و مرغداری گوشتی استان مازندران راه اندازی شده است و با ایجاد اشتغال برای 67 نفربه صورت مستقیم نقش به سزایی در توسعه و بهبود ساختار تولید پرورش مرغ مادر ، مرغ گوشتی و رونق اقتصادی منطقه داشته است.

حمایت 216 میلیارد ریالی بانک کشاورزی از مزرعه پرورش مرغ مادر و مرغداری گوشتی مدرن در مازندران

به گزارش ایانا‏‏، پروژه عظیم  مرغداری 100.000 قطعه ای و مزرعه بزرگ پرورش مرغ مادر شرکت طیور بهشت با مساحت بیش از 10 هکتار ، و سالن جوجه کشی به ظرفیت 37 میلیون تخم مرغ، با حمایت و مشارکت  بانک کشاورزی و با هدف تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ باکیفیت، به بهره برداری رسیده است.

مهرداد میزبانی، مدیر مزرعه طیور بهشت گفت: این مزرعه با حمایت بانک کشاورزی و با برخورداری از بهترین شرایط امنیت زیستی و به روزترین فن آوری ها، وتنها نمونه کاملا مکانیزه تک سنی در کشور است و با این فناوری، جوجه های تولیدی این شرکت کم ترین بازه زمانی خروج از تخم را دارند،به گونه ای که این زمان به زیر 20ساعت کاهش یافته است.

این گزارش می‌افزاید: استان مازندران به دلیل شرایط مناسب اقلیمی، رتبه نخست صنعت طیور کشور را با  تولید ۳۰ درصد جوجه یک روزه و ۱۱ درصد گوشت سفید کشور، به خود اختصاص داده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید