Iranian Agriculture News Agency

خون میرزایی در گفتگو با ایانا:

افزایش قدرت موتور ناوگان صیادی، ذخایر دریایی را به خطر می‌اندازد

رئیس سازمان شیلات ایران گفت: با افزایش قدرت موتور و نیز ناوگان صیادی، فشار مضاعف بر منابع و ذخایر دریایی وارد شده و در نتیجه، آینده ی معیشتی جامعه صیادی را به مخاطره می اندازد.

افزایش قدرت موتور ناوگان صیادی، ذخایر دریایی را به خطر می‌اندازد

نبی الله خون میرزایی رئیس سازمان شیلات ایران در گفتگو با خبرنگار ایانا، در رابطه با دلیل مخالفت سازمان شیلات با افزایش قدرت موتورهای قایق‌های صیادی اظهار کرد: مخالفت سازمان شیلات با افزایش قدرت موتور قایق های صیادی به علت محدویت منابع و ذخایر دریایی است.

وی افزود: با افزایش قدرت موتور و نیز ناوگان صیادی، فشار مضاعف بر منابع و ذخایر دریایی وارد شده و در نتیجه، آینده معیشتی جامعه صیادی را به مخاطره می اندازد.

خون میرزایی در پاسخ به این سوال که با تصویب سهمیه بنزین قایق های صیادی، آیا سازمان شیلات نگران قاچاق سوخت نیست؟ خاطرنشان کرد: ما دستگاه تخصصی صاحب نظر در زمینه قاچاق سوخت نیستیم و اظهار نظر هم در این زمینه نمی کنیم.

رئیس سازمان شیلات ایران تصریح کرد: آنچه به ما مربوط است صید، تلاش صیادی و تولید با توجه به میزان تخصیص سهمیه سوخت است که آن را برنامه ریزی و مدیریت می کنیم و سهمیه سوخت متناسب با تلاش صید و صیادی منظور شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید