Iranian Agriculture News Agency

بزودی؛

رئیس مجمع سازمان بهداشت جهانی دام به تهران سفر می کند

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه اجلاس منطقه ای oie در ژاپن با دکتر مارک شیپ رئیس مجمع سازمان بهداشت جهانی دام دیدار کرد.

رئیس مجمع سازمان بهداشت جهانی دام به تهران سفر می کند

به گزارش ایانا، در این دیدار گزارشی از اقدامات ایران در مبارزه و کنترل بیماری های آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، تب برفکی، پی پی ار و بروسلوز به ریس سازمان بهداشت دام ارایه گردید.

دکتر رفیعی پور دبیرکل منطقه آسیا و اقیانوسیه و رئیس سازمان دامپزشکی کشورمان ضمن برشمردن نقش ایران در منطقه به موفقیت های اخیر ایران در باز کردن بازارهای صادراتی به روی محصولات ایرانی اشاره کرد و گفت: امروز کیفیت محصولاتی دام و طیور و آبزیان ایران مورد تایید بسیاری از کشورهای دنیاست.

دکتر رفیعی پور افزود: ایران به دنبال نقش واقعی خود در حوزه سلامت دام دنیاست و در این راه برنامه های ملی خود را مطابق استانداردهای oie تدوین و ابلاغ کرده است.

در این دیدار، برنامه های سفر ریس سازمان بهداشت جهانی دام به ایران با دکتر مارک شیب هماهنگ گردید و مقرر شد بزودی انجام پذیرد.

بنا بر این گزارش، رئیس سازمان بهداشت جهانی دام در سفر به ایران با وزرای جهاد کشاورزی و بهداشت و کمیسیون کشاورزی مجلس دیدار خواهد کرد و از مراکز علمی و اجرایی دامپزشکی بازدید می نماید. مراسم روز دامپزشکی نیز با حضور نامبرده برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید