Iranian Agriculture News Agency

مشیرغفاری در گفتگو با ایانا مطرح کرد:

انعقاد تفاهم‌نامه‌های بیمه‌ای زنبورداران در آینده نزدیک

آغاز سرشماری زنبورستان‌ها از اوایل مهرماه

مجری طرح توسعه زنبورداری کشور گفت: به زودی تفاهم‌نامه‌های بیمه‌ای برای زنبورداران، زنبورستان‌ها و کلنی‌ها منعقد خواهد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه‌های بیمه‌ای زنبورداران در آینده نزدیک

مهندس فرهاد مشیر غفاری مجری طرح توسعه زنبورداری کشور در گفتگو با خبرنگار ایانا، در رابطه با مراحل انعقاد تفاهم‌نامه‌های بیمه‌ای برای زنبورداران اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌های بیمه اجتماعی زنبورداران، بیمه کلنی‌های زنبور عسل و هویت گذاری کندوهای زنبورستان‌ها با دستگاه‌های اجرایی در حال انعقاد است و شرکت‌های تعاونی زنبورداری واجد شرایط را به عنوان کارگزاران این عملیات اجرایی معرفی خواهیم کرد.

وی با اشاره به سرشماری زنبورستان‌های کشور تصریح کرد: از ششم تا نوزدهم مهرماه سال جاری سرشماری از زنبورستان‌های کشور انجام خواهد شد که این اقدام تحت نظارت کامل مسئولین زنبور عسل استان‌ها و با مشارکت کارشناسان پروژه خواهد بود.

مجری طرح توسعه زنبورداری کشور با اشاره به تدوین سند راهبردی توسعه زنبورداری کشور اذعان داشت: تدوین این سند راهبردی ریل گذاری مسیر دست‌یابی به اهداف، موفقیت‌ها و بالندگی صنعت زنبورداری ایران و حضور در بازارهای منطقه‌ای خواهد بود که نیازمند هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در روند این امر مهم است. 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید