Iranian Agriculture News Agency

حسینی در بازدید نمایشگاه خوراک دام عنوان کرد:

تامین خوراک باکیفیت نقش تعیین کننده در آبزی پروری دارد

معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران تامین خوراک با کیفیت را یکی از نکات کلیدی و تعیین کننده در آبزی پروری عنوان کرد.

 تامین خوراک باکیفیت نقش تعیین کننده در آبزی پروری دارد

به گزارش ایانا و به نقل از سازمان شیلات ایران، سید حسین حسینی روز یکشبه 13 شهریور ماه از بیست و یکمین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته بازدید کرد.

رییس سازمان شیلات ایران در حاشیه این بازدید بر نقش و اهمیت خوراک در آبزی پروری تاکید کرد و گفت: در پرورش ماهیان، اصلی ترین مساله، تامین غذای مناسب و با کیفیت بالاست که براحتی توسط ماهی جذب و هضم شود. بنابراین  پرورش آبزیان زمانی دارای رشد سریعتر و مقرون به صرفه خواهد بود که با غذای باکیفیت همراه باشد. 

وی افزود: در واقع کارشناسان و آبزی پروران حرفه ای، از طریق تامین خوراک با کیفیت قادر به بهینه سازی مدیریت مزرعه و تولید خواهند بود.   

حسینی تصریح کرد: موضوع آبزیان و آبزی پروری فضای بکری است که جای توسعه بسیار دارد و کسی که در حوزه تولید خوراک، بتواند خوراک آبزیان تولید کند بدین معنی است که از بالاترین فناوری و دانش روز در این زمینه برخوردار است زیرا بهترین فرمولاسیون و تنوع را در تولید خود لحاظ می کند. 

وی برگزاری این نمایشگاه را در تحرک بخشی به تولید و صادرات فراورده های دامی و طیور و معرفی توانمندی های کشورمان در تولید انواع محصولات کشاورزی و صادرات آنها بسیار موثر دانست.     

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید