Iranian Agriculture News Agency

آقامیری خبر داد:

تشکیل ستاد ملی تب کریمه کنگو

ستاد ملی تب کریمه کنگو به ریاست معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور تشکیل شد.

تشکیل ستاد ملی تب کریمه کنگو

به گزارش ایانا به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، 《سید محمد آقامیری》 معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور ظهر امروز پس از جلسه شورای مدیران در خصوص اهم تصمیمات اتخاذ شده اعلام کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری و کاهش موارد ابتلا به شیوع تب کریمه کنگو و همکاری تمام دست اندرکاران دستگاه‌های مرتبط، ستاد ملی تب کریمه کنگو به ریاست سازمان‌ دامپزشکی کشور تشکیل می‌شود‌.

وی با بیان اینکه در راستای توجه ویژه به نیازهای تحقیقاتی دامپزشکی مرکز نوآوری در سازمان دامپزشکی کشور شکل خواهد گرفت تا در زمینه نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی به تحقیق با رویکرد تامین نیاز بهره برداران در حوزه دامپزشکی بپردازد افزود: پس از اینکه اخیرا شورای عالی راهبردی تحقیقات دامپزشکی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج شکل گرفت، باید به سرعت آزمایشگاه‌های تخصصی دولتی دامپزشکی راه اندازی شود.

آقامیری در همین راستا افزود: تحقیقات باید در حوزه بیماری های مشترک بسیار فعال وارد عمل شود.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور  با بیان اینکه باید جهادکشاورزی تا پایان سال در تمام استان‌ها فعال شود افزود: در جلسه شورای مدیران مقرر شد تا در راستای جهادتبیین هر آنچه در استان‌ها انجام می‌شود در رسانه ها مرتب انعکاس یافته و مطرح شود. ضمن اینکه اخبار منعکس شده باید موجب شکوفایی امید گردد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید