Iranian Agriculture News Agency

صادرات سالانه ۲۹۱ میلیون قطعه ماهیان زینتی کشور/ دستاوردهای کشاورزی قزوین بی‌نظیر است

رئیس سازمان شیلات گفت: سالانه ۲۹۱ میلیون قطعه صادرات در حوزه ماهیان زینتی اتفاق می‌افتد که سهم استان قزوین ۳۵ میلیون قطعه است که جایگاه بسیار خوبی به دست آورده است.

صادرات سالانه ۲۹۱ میلیون قطعه ماهیان زینتی کشور/ دستاوردهای کشاورزی قزوین بی‌نظیر است

 

به گزارشخبرنگار ایانا در استان قزوین، سید حسین حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات روز پنجشنبه در آیین تجلیل از ۴۴ نمونه استانی و ملی بخش کشاورزی در استان قزوین افزود: امروز استان قزوین در حوزه ماهیان زینتی به رتبه سوم کشوری دست یافته است.

وی افزود: دستاوردهای کشاورزی استان قزوین در برخی از حوزه‌ها در کشور و خاورمیانه بی‌نظیر است که باید قدر این فرصت‌ها را دانست.

حسینی تاکید کرد: زنجیره ارزش افزوده بخش شیلات در استان قزوین نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است و باعث شده تا حجم عظیمی از نمونه‌های بخش کشاورزی در این استان وجود داشته باشد.

وی گفت: با یک مدیریت علمی و دانش‌افزایی می‌توان توان اقتصادی کشور را افزایش داد که خوشبختانه این مهم در استان قزوین با انتقال دانش در حال انجام است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: در آینده اقتدار کشورها براساس میزان تولید غذا و آب شیرین محاسبه می‌شود و ما نیز باید در این مسیر با قوت اقدامات و دستاوردهای خوبی رقم بزنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید