Iranian Agriculture News Agency

سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد:

انفجار خدمت با ارائه 200 هزار خدمت به مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

رزمایش جهاد دامپزشکی به نیّت 10 هزار شهید عشایری سازمان بسیج عشایری در اواسط هفته گذشته در استان چهارمحال و بختیاری کلید خورد.

انفجار خدمت با ارائه 200 هزار خدمت به مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایانا و به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، رزمایش جهاد دامپزشکی به نیّت 10 هزار شهید عشایری سازمان بسیج عشایری در اواسط هفته گذشته در استان چهارمحال و بختیاری کلید خورد.

خوشبختانه با همت و استقبال شدید جهادگران به صورت شگفت‌انگیزی 200 هزار خدمت به بهره برداران در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری ارائه شد.

لازم به ذکر است، رزمایش بزرگ قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری از 12 خرداد ماه با تجمع گروه‌های جهادی در مرکز چهارمحال و بختیاری آغاز و ۳۲ گروه جهادی دامپزشکی و بیش از ۱۵۰ نفر از جهادگران دامپزشکی برای ارائه خدمات به مناطق عشایری این استان اعزام شدند.

رفع محرومیت در واکسیناسیون دام و طیور، ویزیت و درمان دام و طیور، ارائه دارو و سموم رایگان، آموزش بیماری‌های مشترک دام و انسان، کمک به آبرسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، توزیع بسته‌های معیشتی، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و کشاورزی تخصصی در مناطق مشترک عشایری و روستایی از جمله این خدمات است.

مقرر شده است تا در روز ۳۱ خرداد «کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور» با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر از داخل و خارج از استان چهارمحال و بختیاری، به مدت 3 روز با حضور خانواده شهدای عشایر سراسر کشور برگزار شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید