Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد:

رفع موانع سرمایه در گردش برای واردکنندگان نهاده‌های دامی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تمام موانع اعم از مشکلات سرمایه در گردش برای شرکت ها و کارخانجات صنعتی دام و طیور و روغن خوراکی برداشته شده است.

رفع موانع سرمایه در گردش برای واردکنندگان نهاده‌های دامی

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در نشست مشترک با واردکنندگان نهاده‌های دامی اظهار کرد: تمام موانع اعم از مشکلات سرمایه در گردش برای شرکت ها و کارخانجات صنعتی دام و طیور و روغن خوراکی برداشته شده است و مشکلی در سرمایه در گردش وجود ندارد.

وی افزود: پشتیبانی امور دام و شرکت بازرگانی دولتی با واردکنندگان نهاده های دامی رقابت نخواهند کرد اما به شرط اینکه این واردکنندگان کار را به درستی انجام دهند.

ساداتی نژاد تاکید کرد: کار پشتیبانی امور دام به روز نگه داشتن ذخایر استراتژیک کشور است و در کار واردکنندگان دخالت نمی کند.

مقام عالی وزارت عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم که سامانه بازارگاه به یک بورس تبدیل شود تا از این طریق باعث رقابت مابین وارد کنندگان شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات برای زنجیره ها و کارخانجات بزرگ تعیین شده است، ادامه داد: همچنین دامدار کارت هم برای تولید کنندگان خرد تامین اعتبار خواهد شد.

ساداتی نژاد ابراز امیدواری کرد: فصل جدید شرایط مطلوب تری برای تامین نهاده های دامی باشد.

وی تاکید کرد: باید بر روی کیفیت واردات نهاده ها تمرکز کنیم تا سلامت کالا مد نظر قرار گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: قیمت مبحث دیگری است که باید به آن توجه شود، ارزان سازی غذا یکی از اهداف ما در وزارت جهاد کشاورزی است و باید به سمت آن پیش برویم تا یک غذای با کیفیت و با قیمت مناسب برای مردم تولید شود.

مقام عالی وزارت با بیان این که واردکنندگان و صادرکنندگان اعضای خانواده وزارت جهاد کشاورزی هستند، ابراز امیدواری کرد: در شرایط فعلی واردکنندگان با یک نگاه جدیدتر با ما همکاری کنند تا جریان تامین کالا دچار اختلال نشود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید