Iranian Agriculture News Agency

گرامیداشت روز جهانی خاک در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران

مراسم گرامیداشت روز جهانی خاک در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد.

گرامیداشت روز جهانی خاک در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، مراسمی با هدف گرامیداشت روز جهانی خاک با حضور مراکز تحقیقاتی و آموزشی و کلیه مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های استان تهران همچنین معاونین و مدیران ستاد سازمان جهاد کشاورزی مراسمی برگزار شد.
مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در این باره گفت: با توجه به اهمیت خاک و به منظور توجه جدی آحاد جامعه به موضوع خاک هر ساله در آستانه روز جهانی خاک این مراسم در سازمان جهاد کشاورزی برگزار می شود.
امین روشنی با برگزاری این مراسم توجه کارشناسان و مردم به موضوع خاک جلب شده و در حفظ و نگهداری این نعمت خدادادی دقت و توجه بیشتری صورت خواهد گرفت.
در این مراسم که با سخنرانی امامقلی عزیز نیا جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و سراب نشین قائم مقام سازمان و سلسیپور معاون مرکز تحقیقات کشاورزی همراه بود، مسائل و موارد موثر در حفظ و نگهداری خاک برای حاضرین توضیح داده شد.

گفتنی است به دلیل رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی این مراسم به صورت ترکیب حضوری و برای شهرستانهای تابعه هم به صورت ویدیو کنفرانس برگزار و در مجموع حداقل حدود ۱۰۰ نفر در این همایش شرکت داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید