Iranian Agriculture News Agency

ورود شرکت های تعاونی کشاورزان استان تهران به فرآیند توزیع و پخش گوشت مرغ و تخم مرغ

نظارت بر مرغداری ها از حلقه تولید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در دیدار با شرکت های تعاونی روستایی مستقر در استان از بررسی امکان پخش و توزیع گوشت مرغ و تخم مرغ با کمک شرکت های استارت آپی به صورت آنلاین و اتحادیه ها برای توزیع مناسب درب منازل خبر داد و گفت: کمیته تخصصی به این منظور تشکیل شده و درحال بررسی و اجرای این پروژه هستند.

ورود شرکت های تعاونی کشاورزان استان تهران به فرآیند توزیع و پخش گوشت مرغ و تخم مرغ

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، ششمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان تهران به مدیریت ایوب فصاحت رئیس سازمان با حضور اعضا برگزار شد.

فصاحت در این جلسه با اشاره به انتقال وظایف و اختیارات بخش کشاورزی وزارت صمت به جهاد کشاورزی اظهار داشت: براین اساس باید در کمیته نقل و انتقال در استانداری تهران تشکیل و امور تحویل گرفته شود.

وی هم چنین خواستار ایجاد سامانه ای به منظور درج روزانه قیمت های مرغ و تخم مرغ در سطح استان و شهرستان های تابعه شد و افزود: داشبورد مدیریت قیمت‌ها در این سامانه مشخص شده و دسترسی تمام مدیران قرارگاه برای بررسی و تحلیل روزانه فراهم شود.

فصاحت با تاکید بر نظارت بر مرغداری‌ها تا حلقه تولید به‌ویژه مرغداری‌های گوشتی اظهار داشت: روند نظارت بر مرغداری‌ها از حلقه تولید در کنار پایش کشوری فرآیند تولید گوشت مرغ و تخم‌مرغ هر پانزده روز یک‌بار از جمله میزان جوجه ریزی و ... ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه تولید از اواخر ماه به ریل عادی باز می گردد، گفت: درحال حاضر نیاز است چهار استان مازندران، گلستان، گیلان و سمنان در تامین مرغ استان تهران بیشتر همراهی می کنند و روند توزیع به قیمت مصوب در تمام مراکز عمده استان برقرار است.

فصاحت با اشاره به قیمت های مصوب برای مرغ هرکیلو ۳۱ هزار تومان و هرشانه تخم مرغ ۴۳ هزار تومان تاکید کرد:  وجود چند نرخی قیمت و یا عرضه خارج از قیمت های مصوب در سطح استان قابل پذیرش نیست و با واحد های صنفی متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در حاشیه این جلسه در دیدار با شرکت های تعاونی روستایی مستقر در استان از بررسی امکان پخش و توزیع گوشت مرغ و تخم مرغ با کمک شرکت های استارت آپی  به صورت آنلاین و اتحادیه ها برای توزیع مناسب درب منازل خبر داد و گفت: کمیته تخصصی به این منظور تشکیل شده و درحال بررسی و اجرای این پروژه هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید