Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه هماهنگی تنظیم بازار تخم‌مرغ استان تهران با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی

ایجاد مگافارم های پرورش مرغ در قالب تولید قراردادی در تهران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در جلسه هماهنگی تنظیم بازار تخم‌مرغ در شهر تهران که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و قائم‌مقام وزیر در قرارگاه امنیت غذایی وزارت برگزار شد، ایجاد مگافارم های پرورش مرغ در قالب تولید قراردادی را یکی از راه های افزایش تولید گوشت سفید بیان کرد.

برگزاری جلسه هماهنگی تنظیم بازار تخم‌مرغ استان تهران با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، جلسه‌ای در خصوص ضرورت هماهنگی تنظیم بازار تخم‌مرغ در شهر تهران در محل سالن جلسات حوزه وزارت جهاد کشاورزی با حضور دماوندی نژاد معاون وزیر در امور تولیدات دامی، کاظمینی قائم‌مقام وزیر در قرارگاه امنیت غذایی وزارت، عسگر زاده معاون توسعه بازرگانی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان و معاون بهبود تولیدات دامی برگزار شد.

در این جلسه که مدیرکل امور استان‌ها و رؤسای سازمان جهاد کشاورزی نیز حضور داشتند، بر تنظیم بازار تخم‌مرغ استان با استفاده از تمام امکانات تاکید شد.

فصاحت،  رییس سازمان در این جلسه خواستار همکاری مجدانه جهت تقویت واحدهای تولیدی گوشت مرغ و تخم‌مرغ برای افزایش این تولیدات شد و خاطرنشان کرد: برای تنظیم بازار و ایجاد آسایش و آرامش آحاد مردم نظارت هرچه بیشتر و کنترل بازار و همکاری بیش از پیش نیاز است.

 وی هم چنین بر ایجاد واحدهای بزرگ مقیاس پرورش مرغ(مگا فارم ها)برای تضمین امنیت غذایی در قالب تولید قراردادی تاکید کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید