Iranian Agriculture News Agency

15 هکتار از اراضی زراعی و باغی رباط کریم آزادسازی شد

مدیر جهادکشاورزی رباط کریم از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و افزود: 15 هکتار از اراضی زراعی و باغی رباط کریم آزادسازی شد.

15 هکتار از اراضی زراعی و باغی رباط کریم آزادسازی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، علی عباسی مدیر جهادکشاورزی رباط کریم  گفت: طبق دستور دادستان محترم شهرستان مبنی بر اعمال تبصره ۲ماده ۱۰قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، با حضور نماینده حقوقی جهاد و عوامل نیروی انتظامی با 2 دستگاه لودر 58مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی شامل (دیوارکشی،محوطه سازی،کانکس وبنا)در اراضی روستای انجم آباد شهرستان تخریب و منجر به آزادسازی حدودا 150هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شد.
وی ادامه داد: این ابنیه های درحال ساخت غیرمجاز، پیش از این توسط ماموران اداره امور اراضی و اکیپ گشت حفاظت اراضی شهرستان رباط کریم شناسایی و اخطاریهای آن ها صادر شده بود.
عباسی درپایان ضمن قدردانی از مساعدت و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان جهت اجرای احکام قضایی و جلوگیری از تغییر کاربریهای غیرمجاز یادآور شد: حفظ و حراست از باغها و اراضی کشاورزی مستلزم همکاری همه جانبه دستگاه های ذیربط می باشد و جهاد کشاورزی درصدد فرهنگسازی و اطلاع رسانی است تا از ساخت و سازها پیشگیری و جلوگیری شود زیرا تخریب ساخت و سازها و آزادسازی اراضی مستلزم صرف هزینه برای دستگاه های مرتبط و همچنین موجب وارد آمدن خسارت به مالکین اراضی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید