Iranian Agriculture News Agency

27 پرونده در کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

تیم های کارشناسی احصا تشکیل می شود

به منظور بررسی درخواست های تغییرکاربری اراضی کشاورزی جهت اجرای طرح های مختلف سرمایه گذاری و اتاق کارگری و نگهبانی در سطح استان، کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی تشکیل جلسه داد.

27 پرونده در کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی در سالن جلسات حوزه ریاست سازمان و با حضور معاون استانداری تهران، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر اعضا برگزار شد.

عسگری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در این جلسه پیشنهاد تشکیل تیم های کارشناسی برای احصای پرونده های منتهی به آرای قضایی کمیسیون تبصره یک ماده یک استان را مطرح کرد که مورد استقبال اعضا قرار گرفت.
در این جلسه تعداد 27پرونده در دستور کار قرار گرفت که با حضور اعضای کمیسیون در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بررسی و تعیین تکلیف شد.


بنای کارگری باغ، محوطه سازی، کارخانه تولید انواع نان، انبار ذخیره سازی محصولات در 8 شهرستان تابعه استان تهران  از جمله پرونده های بررسی شده در این جلسه بود که با تاکید اعضا بر حفظ اراضی دارای آب استان و اراضی ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است براساس تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از رئیس سازمان جهاد کشاورزی، ‌مدیر امور اراضی، مدیرکل مسکن و شهرسازی، مدیرکل حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استاندار است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید