Iranian Agriculture News Agency

تشکیل شورای زکات روستایی با همکاری جهاد کشاورزی در قرچک

فرماندار قرچک گفت: انجام امور تبلیغی در سطح شهرستان به خصوص روستاها، تشکیل شورای زکات روستایی با همکاری جهاد کشاورزی و اجرای طرح هایی که قانونگذار برای مؤدیان امری ضروری است.

تشکیل شورای زکات روستایی با همکاری جهاد کشاورزی در قرچک

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، علی محمدحسینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قرچک گفت: اولین جلسه شورای زکات شهرستان قرچک با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه ، بهمن خطیبی فرماندار، حجت الاسلام ضیایی اداره امور اجرایی زکات کمیته امداد استان تهران و دیگر اعضا در محل دفتر امام جمعه با محوریت برنامه ریزی لازم برای احیا و ساماندهی زکات در سال جدید برگزار شد.

فرماندار قرچک در این جلسه گفت: برای پیشبرد اهداف شورای زکات و احیای این فریضه الهی، ادارات و دهیاری های شهرستان قرچک آمادگی کامل دارند.

خطیبی گفت: امسال برای ساماندهی زکات فطره نیز همچون سال های گذشته به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و همکاری ارگان های دیگر و مؤسسات خیریه دارای مجوز اقداماتی صورت خواهدگرفت که در سطح شهرستان ابلاغ خواهد شد.

وی بیان کرد: برای ترویج و تشویق مشمولان به پرداخت زکات و جلب اعتمداد عامه، باید گزارش های شفاف از سوی کمیته امداد ارائه شود و همچنین مبلغان آثار و برکات ادای زکات در جامعه از ابعاد عمومی و اجتماعی را بیش از پیش تبیین کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید