Iranian Agriculture News Agency

راه‌اندازی روستابازارها موجب حمایت از تولید بخش کشاورزی است

مدیر تعاون روستایی استان تهران در دیدار با فرماندار ورامین گفت: از سیاست‌های مهم وزارت جهاد کشاورزی در تکمیل زنجیره تولید، حمایت از بخش کشاورزی، کوتاه شدن دست دلالان از عرضه محصولات کشاورزی و دسترسی آسان همه به محصولات کشاورزی محسوب می‌شود.

راه‌اندازی روستابازارها موجب حمایت از تولید بخش کشاورزی است

به گزارش ایانا در استان تهران،  رسول سلگی مدیر تعاون روستایی استان تهران در دیدار با فرماندار ورامین، گفت: از سیاست‌های مهم وزارت جهاد کشاورزی در تکمیل زنجیره تولید، حمایت از بخش کشاورزی، کوتاه شدن دست دلالان از عرضه محصولات کشاورزی و دسترسی آسان همه به محصولات کشاورزی محسوب می‌شود.

وی گفت: راه‌اندازی روستابازارها در راستای تحقق شعار از مزرعه تا سفره موجب حمایت از تولید بخش کشاورزی و تأمین کالاهای مورد نیاز مردم می‌شود، ظرفیتی که شهرستان ورامین به عنوان قطب کشاورزی استان تهران از آن برخوردار بوده و می‌تواند در این منطقه محقق شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران اظهار کرد: این سازمان خدمات گسترده‌ای را به جامعه روستایی به منظور افزایش میزان تولید ارائه می‌دهد و لازم است تا به منظور افزایش میزان این خدمات، فعالیت‌ها بر اساس علم و دانش روز منطبق باشد.

وی با اشاره به فعالیت شرکت‌های تعاونی روستایی در مناطق مختلف استان تهران گفت: در حال حاضر ۴۷ تعاونی روستایی با ۶۰ هزار و ۷۴ عضو، ۴۴ تعاونی کشاورزی با ۱۰ هزار عضو، ۲۸ تشکل و ۵ تعاونی زنان با ۴۹۶ عضو در استان تهران فعالیت می‌کنند.

سلگی افزود: یکی از مهمترین رسالت‌های تعاون روستایی، تکمیل زنجیره ارزش افزوده محصولات کشاورزی است که این مهم با ترسیم برنامه‌های بلند مدت در بخش بازرگانی، تولید و صنایع تبدیلی محقق می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید