Iranian Agriculture News Agency

به کارگیری ظرفیت‌های شبکه تعاونی، گام مهمی در حمایت از تولید داخلی

مدیر تعاون روستایی استان تهران بر بکارگیری ظرفیت های شبکه تعاونی جهت راه اندازی روستا بازارها تاکید کرد و گفت: این مسئله گام مهمی در حمایت از اعضای تعاونی ها و تولید است.

به کارگیری ظرفیت‌های شبکه تعاونی، گام مهمی در حمایت از تولید داخلی

به گزارش ایانا در استان تهران، رسول سلگی در دیدار مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره اتحادیه شرکت های تعاونی تولید روستایی استان تهران، بکارگیری ظرفیت های شبکه تعاونی جهت راه اندازی روستا بازارها به عنوان اهداف پیش رو در راستای رسالت سازمان در حمایت و هدایت شبکه تحت پوشش به شمار می رود.

در این هم اندیشی گزارش کاملی از جامعه هدف تحت پوشش این اتحادیه، فعالیت ها، عملکرد و پتانسیل های اتحادیه ارائه و برنامه های پیش رو در جهت توسعه خدمات به اعضا و تولیدکنندگان بیان و بر گسترش کمی و کیفی خدمات و رضایتمندی حداکثری اعضای اتحادیه تاکید شد. .

سلگی با بیان اینکه شاکله اتحادیه شامل تیم هیئت مدیره با محوریت اجرایی مدیر عامل است که مسئولیت حمایت و زمینه چینی برای بهبود فعالیت های اتحادیه را به عهده دارند، افزود: این مسئله امکان پذیر نمی شود مگر اینکه هیئت مدیره در ساختار تعاونی به اجماع اندیشه و تفکر و عملیات بر مبنای تعاون استوار شود و قطعاً سازمان تعاون روستایی همراهان و همکاران شما در اتحادیه هستند و انتظارمی رود مدیران شبکه با پویایی و نشاطی مضاعف مطالبه گری را بر اساس قوانین و مقررات اصلی تصمیم سازی و سیاست های راهبردی که همان اساسنامه است، مبنا و دستور کار قرار دهند.

وی در ادامه سیاست های راهبردی تعاون روستایی در راستای حمایت، هدایت و نظارت بر تشکل ها به ویژه تشکل ها را تبیین و اضافه کرد: همراهی سازمان تعاون روستایی قطعا در تمامی مراحل برای رفع چالش های پیش رو بیش از پیش ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: گرایش شرکتها و اتحادیه ها به سمت مباحث نوین کشاورزی و گام نهادن به سمت تکنولوژی های عرصه مدیریت عملکرد در حوزه کشاورزی و پروژه های آب و خاک و طرح های توسعه سامانه های نوین آبیاری از اهم برنامه هاست.

سلگی در پایان برقراری روحیه مشارکت را قلب تپنده تعاونی ها و تشکل ها عنوان کرد و خواستار سرلوحه قرار دادن این مهم در کلیه فعالیت ها شد.  

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید