Iranian Agriculture News Agency

صدور اسناد تک برگ کاداستری برای 234 هزار هکتار اراضی ملی استان تهران

سرپرست معاونت حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: با هدف تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی و در راستای طرح جامع کاداستر، از ابتدای سال جاری تا کنون برای 234 هزار هکتار از عرصه های ملی و دولتی استان تهران اسناد تک برگ کاداستری صادر شده است.

صدور اسناد تک برگ کاداستری برای 234 هزار هکتار اراضی ملی استان تهران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران علیرضا عندلیبی که در سی و هفتمین جلسه کارگروه مشترک رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران،  با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه با تعامل و همکاری دو جانبه فی مابین منابع طبیعی و ادارات ثبت و پیگیری های به عمل آمده، فقط طی دو هفته اخیر برای بیش از 28 هزار هکتار از عرصه های ملی استان تهران اسناد تک برگ اخذ شده است که با احتساب این میزان اسناد تک برگ اخذ شده، کل اسنادی که در قالب تک برگی برای اراضی ملی و دولتی استان صادر شده به 234 هزار هکتار رسیده است.

وی ادامه داد: در این جلسه 22 هزار هکتار از پلاک های ثبتی مربوط به شهرستان های ری، شمیرانات، پردیس و دماوند مورد برررسی قرار گرفت و موانع پیش روی صدور اسناد تک برگ این اراضی نیز برطرف شد.

گفتنی است در این جلسه علاوه بر حضور مدیران کل منابع طبیعی و ثبت اسناد استان تهران و دیگر اعضاء کارگروه مشترک کاداستر، مسئولان منابع طبیعی و واحدهای ثبتی شهرستان های ری، شمیرانات، پردیس و دماوند نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید