Iranian Agriculture News Agency

با حضور استاندار تهران، انجام شد:

بهره‌برداری از بزرگترین واحد دامداری صنعتی در شهرستان شهریار

بزرگترین واحد صنعتی دامداری در باغستان شهریار با ظرفیت ۱۰ هزار راس گاو شیری با حضور استاندار تهران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از بزرگترین واحد دامداری صنعتی در شهرستان شهریار

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، بزرگترین واحد دامداری و تولید شیر شرکت میهن امروز با حضور محسنی بندپی استاندار تهران، طاهری فرماندار شهریار و ذوالفقاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و سایر مدیران و مسؤولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ذوالفقاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در حاشیه این آئین  افتتاحیه گفت: این واحد صنعتی دامداری با ظرفیت ۱۰ هزار راس گاو و اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در باغستان شهرستان شهریار امروز افتتاح شد.

وی ادامه داد: با افتتاح این پروژه  ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند و به طور میانگین ۴۰ تن شیر تولید می‌شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه استان تهران دومین استان تولیدکننده شیر کشور است، افزود: سالانه بالغ بر یک میلیون و ۹۰۰ هزارتن شیر توسط واحدهای صنعتی و نیمه صنعتی و سنتی درسطح استان تولید می شود که از این نظر دومین استان برتر کشور هستیم.

وی با اشاره به استفاده دامداران استان از تکنولوژی بالا و در نتیجه مرغوبیت شیر تولیدی گفت: استان تهران در فرآوری شیر خام تولیدی نیز زبانزد است به طوری که کارخانجات زیادی در تولید محصولات لبنی استان تهران فعالیت دارند.

همچنین طرح خط انتقال الغدیر 2 به شهر باغستان شهرستان شهریار با اجرای 8 کیلومتر خط انتقال با لوله های 400 و 500 میلیمتری چدن با حضور استاندار تهران کلنگ زنی شد.

گفتنی است ایستگاه پمپاژ مخزن 5000 مترمکعبی در زمینی به مساحت 11200 متر احداث می شود که هدف از اجرای این طرح، انتقال آب به منظور تامین آب شرب مورد نیاز مردم با دبی بیش از 100 لیتر بر ثانیه درمنطقه باغستان شهریار است

استاندار تهران همچنین از روند اجرای طرح شهرک صنعتی شهریار و بیمارستان درحال ساخت ملاردبازدید خواهد کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید