Iranian Agriculture News Agency

پیام تسلیت رئیس جهاد کشاورزی استان تهران درپی ترور ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده

دشمنی کوردلان مانعی بر سر راه پر افتخار سرافرازی ایران وارد نخواهد کرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در پی اقدام اخیر تروریستی در به شهادت رساندن شهید فخری زاده، سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در پیامی با تسلیت شهادت این شهید والامقام، این جنایت ددمنشانه را محکوم کرد.

دشمنی کوردلان مانعی بر سر راه پر افتخار سرافرازی ایران وارد نخواهد کرد

به گزارش ایانا در استان تهران، ذوالفقاری با صدور پیامی در پی شهادت دانشمند نخبه «شهید محسن فخری زاده»، ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه و ناجوانمردانه عوامل استکبار، این ضایعه را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، خانواده این شهید والامقام و ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

امروز که دانشمندان و فرهیختگان ایرانی به پشتوانه ایمان و تلاش، پیشتاز در میدان جهاد علمی شده اند و از حصار تحریم و تهدید به قله توانمندی ها دست یافته اند، دشمن در صدد ضربه زدن به بدنه علمی ایران اسلامی برآمده است.

اقدام تروریستی در ترور علمی شهید محسن فخری زاده درحالی که هنوز یکسال از جنایت هولناک به شهادت رساندن سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی نگذشته و در آستانه دهمین سالگرد ترور شهید هسته ای دکتر مجید شهریاری، لکه ننگ دیگری بر دامان مدافعان دروغین حقوق بشر و سند راستی و درستی آرمان ها و اهداف ایران اسلامی است.

استحکام بنیان علمی و اقتصادی اندیشمندان کشور بارها به اثبات رسیده و دشمنی کوردلان مانعی بر سر راه پر افتخار سرافرازی ایران وارد نخواهد کرد، بلکه عزم و اراده ملی را برای تداوم افتخارآفرینی در میدان‌های علمی جهان چندین برابر خواهد ساخت.

اینجانب با محکوم کردن این اقدام خصمانه، ضایعه شهادت دانشمند نخبه «محسن فخری زاده» را را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و مردم قدر شناس و ولایت مدار کشور تبریک و تسلیت عرض نموده و برای شهدای هسته ای ایران اسلامی به ویژه این شهید والامقام از درگاه ایزد منان علو درجات را مسئلت دارم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید