Iranian Agriculture News Agency

هفته بسیج، هفته پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت گرامی باد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، هفته‌ی بسیج را به تمامی بسیجیان سرافراز و آزاده و عاشورا مسلک ایران اسلامی به ویژه جهادگران بسیجی و جامعه بزرگ کشاورزی استان که جهادگرانه برای تامین امنیت غذایی کشور می کوشند، تبریک و تهنیت گفت.

هفته بسیج، هفته پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت گرامی باد

به گزارش ایانا در استان تهران، ذوالفقاری در پیامی با تبریک هفته‌ی بسیج  به بسیجیان دلاور ایران زمین گفت: بسیج مردمی ترین نهاد مقدس جمهوری اسلامی ایران است که حاصل شکل گیری و فعالیت همه جانبه آن، فتح قله های عزت، حماسه و افتخار بوده و نمونه بارز آن در هشت سال دفاع مقدس با رشادت، فداکاری و شجاعت نمایان شد که رهروان راه بسیج، شهادت را به جان خریده و از تمامیت ارضی و ارزشهای والای انقلاب دفاع کردند.

به گفته مقام معظم رهبری: "بسیجی‌بودن به میدان آوردن همه توانایی‌ها در راه آرمان‌های نظام اسلامی است."

فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشد آفرینی است در ذهن همه افراد جامعه، حرکتی هم سو  را به دنبال دارد. بسیجیان مخلص خدا در جامعه به گونه‌ای عمل کرده اند که هرجا سخنی از پیشرفت و بالندگی کشور در عرصه‌های مختلف مطرح می‌شود ردپایی از حضور بسیج و بسیجی به چشم می‌خورد تا جایی که در آغاز «دهه پنجم انقلاب اسلامی»، نقش اثرگذار و پررنگ بسیج در خلق حماسه‌های بزرگ برکسی پوشیده نیست و هرکجا که نظام اسلامی مورد تهدید و توطئه‌های دشمنان قرار گرفته بسیج به عنوان بازوی قدرتمند نظام اسلامی در صیانت از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی به میدان آمده است .

هفته مبارک وفرخنده بسیج فرصت مغتنمی جهت تجدید پیمان با آرمان های بلند حضرت امام(ره) و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای معظم انقلاب اسلامی و جهادگر استان تهران، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان عزیز انقلاب اسلامی به ویژه جهادگران بسیجی وجامعه بزرگ کشاورزی استان که جهادگرانه برای تامین امنیت غذایی کشور می کوشند، تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان سربلندی و توفیق روز افزون خدمت در راه آرمان های نظام اسلامی را برای ملت بزرگوار و حماسه‌آفرین ایران اسلامی خواستارم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید