Iranian Agriculture News Agency

در راستای صیانت از بهداشت عمومی انجام شد:

پلمپ یک واحد غیر مجاز بسته بندی تخم مرغ در شهریار

رئیس اداره دامپزشکی شهریار گفت: طی بازرسی به عمل آمده مقدار هشت هزار کیلوگرم تخم مرغ در محل کشف و ضبط موقت شد و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

پلمپ یک واحد غیر مجاز بسته بندی تخم مرغ در شهریار

به گزارش ایانا در استان تهران، محمد وحید تاویلی در این خصوص گفت: بر اساس گزارش های مردمی واصله و بررسی نامحسوس توسط کارشناسان این اداره مشخص شد عده ای سودجو اقدام به نگهداری و تاریخ زنی غیر مجاز تخم مرغ های بدون لیبل و شناسنامه بهداشتی واقع در خادم آباد کردند که پس از اخذ حکم قضایی و به همراه کارشناسان اداره اماکن  و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار وارد محل شده و مشاهده شد، حدود 8 تن تخم مرغ در شرایط نامساعد و غیر بهداشتی نگهداری و تاریخ زنی و عرضه می شود.

تاویلی  افزود: طی بازرسی فوق مقدار 8 تنتخم مرغ در محل کشف و به منظورتعیین تکلیف و تعیین سلامت، ضبط و واحد متخلف  پلمپ گردید، همچنین متخلفین جهت سیر مراحل قانونی پرونده به مرجع  قضایی معرفی گردیدند.

در انتها رئیس اداره دامپزشکی با بیان اینکه امنیت غذای شهروندان خط قرمز دامپزشکی می باشد خاطر نشان کرد: این اداره با تمام توان وظایف نظارتی خود را دنبال کرده و با افراد متخلف و سودجو به شدت برخورد خواهد کرد و از عموم شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب از طریق شماره تلفن 02165262280 اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید