Iranian Agriculture News Agency

از طرح‌های احداث گلخانه و تولید محصولات کشاورزی به شیوه‌های نوین حمایت می‌کنیم

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شمیرانات گفت: از طرح‌های احداث گلخانه و تولید محصولات کشاورزی به شیوه‌های نوین حمایت می کنیم.

از طرح‌های احداث گلخانه و تولید محصولات کشاورزی به شیوه‌های نوین حمایت می‌کنیم

به گزارش ایانا در استان تهران، دومین جلسه مشترک کارگروه های کشاورزی شهرستان شمیرانات در سال 99 به ریاست ساداتی فرماندار شهرستان و سایر اعضای کارگروه در محل فرمانداری شمیرانات برگزار شد.

فرماندار در این جلسه با اشاره به مسائل و مشکلات موجود درسطح کشور و شهرستان باتوجه به شیوع بیماری کرونا گفت: علی رغم شرایط به وجود آمده، مسئولین بخش کشاورزی و کشاورزان عزیز تلاش و اهتمام فراوانی در زمینه تولید و توزیع محصولات کشاورزی و دامی انجام دادند که شایسته تقدیر است.

وی در ادامه خطاب به مسئولان افزود: با هوشمندی و دقت در انجام فعالیتها زمینه رضایت مردم و ارباب رجوع را فراهم نمایید و حداکثر تلاش خود و همکارانتان را در پاسخگویی به مطالبات مردم انجام دهید.

ایلکا مدیر جهادکشاورزی شهرستان و دبیر جلسه نیز با اشاره به فعالیت های شاخص صورت گرفته دربخش کشاورزی شهرستان گزارشی از عملکرد شش ماهه اول سال در حوزه‌های مختلف ارائه داد و با تاکید بر لزوم توسعه کشت گلخانه‌ای گفت: با توجه به شرایط آب‌وهوایی شهرستان و صرفه‌جویی در مصرف آب، از طرح‌های احداث گلخانه و تولید محصولات کشاورزی به شیوه‌های نوین حمایت کرده و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای تسریع کار تولیدکنندگان استفاده می‌کنیم؛ بنابراین ضروری است مراجع صدور پروانه برای احداث گلخانه از ارسال استعلامات غیرضروری به ادارات خودداری کنند.

وی افزود: طبق ابلاغ صورت گرفته ادارات ذیربط جهت صدور مجوز گلخانه  از دریافت عوارض خودداری نموده و احداث گلخانه با سازه سبک نیازی به برگزاری کمسیون زیربنایی ندارد.

در پایان ایلکا ازهمکاری ادارات ذیصلاح در پاسخگویی به استعلامات مربوط به زمین محل عرضه مستقیم محصول  در شهرستان شمیرانات خبر داد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید