Iranian Agriculture News Agency

پیگیری تامین بخشی از نیاز آب کانال محمدیه از تصفیه خانه فیروز بهرام در اسلامشهر

نشست تخصصی با کارشناسان مسائل آب شرب و کشاورزی با حضور نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در اسلامشهر برگزار شد.

پیگیری تامین بخشی از نیاز آب کانال محمدیه از تصفیه خانه فیروز بهرام در اسلامشهر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، جلسه ای با حضور شریفیان نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی، بختیاری مدیرعامل ابفای استان و بحیرایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر  تشکیل شد.

این نماینده مجلس ضمن تاکید بر مراجعات مکرر مردمی درخصوص کیفیت آب شرب شهرستان و لزوم رسیدگی سریع مسئولین و متولیان امر به این مشکل درخصوص مسائل بخش کشاورزی نیز عنوان کرد: باتوجه ارسال گزارشات منظم، به موقع ومستمر مسائل و آمار، اطلاعات ومشکلات بخش کشاورزی توسط جهاد شهرستان، با تقدیر و تشکر از این مدیریت، خواستار هم اندیشی و بحث و گفتگو در خصوص تامین وجایگزینی منابع آبی از جمله پساب تصفیه خانه ها شد.

دراین جلسه تخصیص و سهم بخش کشاورزی از پساب تصفیه خانه های فاضلاب (به ویژه تامین بخشی از نیاز آب کانال محمدیه از تصفیه خانه فیروز بهرام) در راستای توسعه بخش کشاورزی و توسعه اشتغال و تولید پایدار درشهرستان مطرح و مقرر شد موضوع توسط نماینده ومدیر عامل شرکت آبفای استان پیگیری شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید