Iranian Agriculture News Agency

احیای فرهنگ جهادی وتوجه به اقدامات جهادگران در دوران دفاع مقدس راهکار حل مشکلات کشور است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با یاد و خاطره شهدای 8سال دفاع مقدس به ویژه شهدای سنگرسازبی سنگر استان تهران اظهار داشت: ۸ سال دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که هر تکه آن گنجی گرانبهاست.

احیای فرهنگ جهادی وتوجه به اقدامات جهادگران در دوران دفاع مقدس راهکار حل مشکلات کشور است

به گزارش ایانا در استان تهران، ذوالفقاری در پیامی به مناسبت 31 شهریورماه، چهلمین سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس، با گرامیداشت یاد دوران جنگ، شهدا، جانبازان، اسرا و آزادگان گفت: ۸ سال دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که هر تکه آن گنجی گرانبهاست.

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آن ها جاودانه شد.

در این میزان جهادگران با تقدیم هزاران شهید و دهها هزار آزاده و جانباز نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس ایفا کرده اند، امروز نیز همانند گذشته به مدیریت جهادی نیاز داریم و برای حل مشکلات نیازمند مدیریت جهادی هستیم؛ احیای فرهنگ جهادی و توجه به نوآوری ها و اقدامات جهادگران در دوران دفاع مقدس راهکار حل مشکلات کشور است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهم ما را یاری نماید تا درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید