Iranian Agriculture News Agency

فعال‌سازی واحدهای نیمه‌تمام صنایع تکمیلی بخش کشاورزی در ناحیه صنعتی بیجین شهرستان ری

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ری گفت: در جهت تحقق شعار سال و فعالسازی واحدهای نیمه تمام صنایع تکمیلی بخش کشاورزی در ناحیه صنعتی بیجین شهرستان ری جس های برگزار شد.

فعال‌سازی واحدهای نیمه‌تمام صنایع تکمیلی بخش کشاورزی در ناحیه صنعتی بیجین شهرستان ری

به گزارش ایانا در استان تهران، جلسه بررسی پروژه های غیرفعال و نیمه فعال و نیمه تمام ناحیه صنعتی بیجین شهرستان ری با حضور مدیر جهادکشاورزی شهرستان ری، مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی استان تهران و نماینده شرکت شهرک های صنعتی تهران ومدیر اجرایی ناحیه صنعتی بیجین با هدف برطرف کردن موانع و مشکلات این واحدها درسالن جلسات جهادکشاورزی ری برگزار شد.

مدیران ناحیه صنعتی بیجین در این جلسه مکلف شدند با هماهنگی شرکت شهرک های صنعتی مشکلات واحدهای صنعتی ناحیه را بررسی و در قالب طرح های پیشنهادی به جهادکشاورزی ارائه کنند.

ترکیان، مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی استان تهران نیز با تاکید بر همکاری های لازم گفت: می‌توانیم خواسته های اعضا مبنی بر تغییرات در ساختار ناحیه صنعتی بیجین را مورد بررسی بیشتر و دقیق تر قرار ‌دهیم.

برادری، مدیر جهادکشاورزی شهرستان ری در این جلسه با اعلام آمادگی برای همکاری گفت: ظرف مدت یک ماه برنامه جامع پیشنهادی در قالب طرح درخواست های اعضا و هیات امنا بر تغییرات در ساختار ناحیه مورد بررسی قرار بگیرد .

وی افزود: ناحیه صنعتی بیجین واقع درمنطقه فشافویه شهرستان ری به شرکت شهرکهای صنعتی واگذار شده  که درمساحتی بالغ بر 30 هکتار، دارای  60 واحد است که 15 واحد درحال حاضر مشغول به فعالیت هستند.

برادری خاطرنشان کرد: اکثر این واحدها دارای مجوز فعالیت صنایع غذایی هستند که توسط جهادکشاورزی صادر شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید