Iranian Agriculture News Agency

استاندار تهران اعلام کرد:

افزایش تولیدات کشاورزی استان تهران به ۶ میلیون و ۳۰۰تن تا پایان سال

ایجاد امنیت غذایی سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد

استاندار تهران با بیان اینکه ایجاد امنیت غذایی سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های کشاورزی در سال جاری که ، ارتقا میزان تولیدات محصولات کشاورزی است.

افزایش تولیدات کشاورزی استان تهران به ۶ میلیون و ۳۰۰تن تا پایان سال

به گزارش ایانا در استان تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در مراسم افتتاح یک مجتمع صنایع غذایی که ظهر امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان ری برگزار شد، اظهار کرد: استان تهران در کشت گلخانه‌ای رتبه نخست کشور را با ۴ هزار هکتار اراضی گلخانه‌ای به خود اختصاص داده است و میانگین برداشت محصولات آن حدود ۳۲ تن در هر هکتار و ۳ برابر کشور است.

وی افزود: استان تهران در برخی از تولیدات کشاورزی نظیر تخم مرغ و گیلاس رتبه اول تا سوم را دارد که البته همچنان نیازمند توجه بیشتر هستیم که بتوان در راستای اقدامات سال‌های گذشته در ابعاد کمّی و کیفی محصولات، شاخص ارتقایی داشته باشیم.

استاندار تهران بیان کرد: یکی از سیاست‌های کشاورزی در سال ۹۹، ارتقاء میزان تولیدات محصولات باغی و کشاورزی از ۶ میلیون تن به ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تن بوده که امید است تا پایان سال محقق شود.

محسنی بندپی با بیان اینکه ایجاد امنیت غذایی سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد، خاطرنشان کرد: امید است در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال جهش تولید نامگذاری شده با رفع موانع تولید بتوانیم در امنیت غذایی به خودکفایی برسیم.

وی در پایان گفت: با حمایت‌های مدیران و مسؤولان منطقه‌ای امسال در هفته دولت ۲ برابر سال گذشته شاهد افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی هستیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید