Iranian Agriculture News Agency

کاهش ۷۵ درصدی عرضه و کشتار دام عید قربان در شهر تهران

رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران گفت: باتوجه به شرایط خاص و ویژه برگزاری عید قربان امسال، شاهد کاهش ۷۵ درصدی عرضه و کشتار بهداشتی دام نسبت به سال گذشته در شهر تهران بودیم.

کاهش ۷۵ درصدی عرضه و کشتار دام عید قربان در شهر تهران

به گزارش ایانا در استان تهران، مجید محمدیان با اعلام این خبر افزود: باتوجه به شرایط خاص و ویژه برگزاری عید قربان امسال، شاهد کاهش ۷۵ درصدی عرضه وکشتار بهداشتی دام نسبت به سال گذشته درشهر تهران بودیم.

وی با اشاره به اینکه کلیه پرسنل اداره همانند سال های گذشته در روز عرفه وعید قربان حضور داشته واکیپ های نظارت  فعالیت خود را تا پایان مراسم ادامه دادند، گفت: در آمارهای بدست آمده از عید قربان امسال تعداد ۵۴۹۳ راس دام زنده و ۲۵۷۴ لاشه بازرسی شده را شاهد هستیم  که در مقایسه با آمار سال های گذشته کاهش چشم گیر حدود ۷۵ درصدی را نشان می دهد.

محمدیان ادامه داد: شرایط ویژه بیماری کرونا و عدم راه اندازی جایگاه های ثابت شهرداری از دلایل کاهش آمارعرضه و ذبح دام است که با توجه به تمهیدات پیش‌بینی شده جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی مطابق دستورالعمل وزارت بهداشت، این مسئله به خوبی اجرا و رضایت شهروندان را درپی داشت.

وی درپایان از تمامی دستگاه‌ها و نهادهایی که در هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم با اداره دامپزشکی پایتخت همکاری کردند تشکر کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید