Iranian Agriculture News Agency

قوه قضاییه از ارکان مهم در اجرای عدالت و برقراری امنیت در جامعه اسلامی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر با صدور پیامی روز قوه قضاییه را گرامی داشت و افزود: قوه قضاییه یکی از ارکان مهم در اجرای عدالت و برقراری امنیت در جامعه اسلامی است.

قوه قضاییه  از ارکان مهم در اجرای عدالت و برقراری امنیت در جامعه اسلامی است

به گزارش ایانا در استان تهران، در پیام ذوالفقاری به مناسبت هفتم تیرماه،  سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام (ره) و قوه قضائیه.آمده است:

"قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.

شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲ تن از نیروهای خدوم جمهوری اسلامی یادآور دسیسه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در برهم زدن نظم و امنیت جامعه می باشد در حالیکه این خیال واهی را تا ابد به گور خواهند برد.

اکنون پس از گذشت حدود ۴ دهه خاطره این شهدای والامقام را گرامی می داریم و با تبریک این روز به تمامی کارکنان پر تلاش و عادل این قوه، برای ایشان از خداوند منان توفیق روز افزون را مسئلت می داریم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید