Iranian Agriculture News Agency

ذوالفقاری با تبریک سالروز تاسیس جهاد سازندگی:

هدف جهاد کشاورزی استان تهران استقلال، امنیت غذایی و توسعه همه جانبه است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در پیامی، ۲۷ خرداد، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس جهاد سازندگی و روز "جهاد کشاورزی" که با عنوان "کشاورزی، ولایت مداری و گام دوم انقلاب" نامگذاری شده را تبریک گفت.

هدف جهاد کشاورزی استان تهران استقلال، امنیت غذایی و توسعه همه جانبه است

به گزارش ایانا در استان تهران، متن پیام ذوالفقاری، رییس سازمان به شرح زیر است:

"امروزه بخش کشاورزی و دامپروری به عنوان یکی از بخش های بنیادین نظام اقتصادی کشور با استفاده از تمامی ابزارها، نیروهای متخصص وکارآمدترین تکنیک ها برای دستیابی به اهداف عالی خود که همانا استقلال، امنیت غذایی و توسعه همه جانبه است درحال تلاش است.

سالگرد تاسیس جهاد سازندگی به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که یادآور مجاهدت ها و زحمات شبانه روزی جهادگران در سال های آغازین انقلاب اسلامی تا به امروز بوده است.  بدین وسیله، این روز  را به تمامی کارکنان و تلاشگران این عرصه تبریک عرض کرده و امیدوارم با لطف و عنایات خاصه خداوند منّان و با ولایت مداری و تأسی از راه امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان بزرگوار، رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه فرهنگ و روحیه جهادی در جامعه در جهت حفظ ارزش ها وخدمت رسانی به مردم و همچنین افزایش تولید در راه خودکفایی محصولات کشاورزی بیش از پیش موفق و پاینده باشید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید