Iranian Agriculture News Agency

علی رغم اعمال تحریم های ظالمانه، شاهد رشد چشمگیر بخش کشاورزی درسالهای اخیر بودیم

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس به مناسبت هفته جهاد کشاورزی به سخنرانی در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پرداخت.

علی رغم اعمال تحریم های ظالمانه، شاهد رشد چشمگیر بخش کشاورزی درسالهای اخیر بودیم

به گزارش ایانا در استان تهران، در هفته جهاد کشاورزی، مدیر و کارکنان جهادکشاورزی پردیس یکی از میزبانان نماز جمعه این شهرستان بودند.

محمد قریشی، مدیرجهاد کشاورزی شهرستان پردیس طی سخنانی از تریبون نماز جمعه ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید توسط مقام معظم رهبری و توجه و حساسیت ایشان نسبت به موضوع، به بیان فلسفه تشکیل جهاد سازندگی به فرمان رهبر کبیرانقلاب امام خمینی (ره) و بیان ویژگیهای فرهنگ جهادی پرداخت.

وی افزود: سال98 که سال رونق تولید نامگذاری شده بود، توجه به رونق تولید و ایجاد زیرساخت و بسترهای توسعه پایدار در بخش های مختلف نتیجه بخش بود؛ امیدواریم امسال نیز با همدلی وتلاش مضاعف مسئولین وخانواده بزرگ بهره برداران کشاورزی به این مهم دست پیدا کنیم  و بتوان گام های بلند و موثر در راستای تحقق شعار امسال و جهش تولید برداشت .

قریشی درادامه به ارائه گزارش جامعی از عملکرد و فعالیت های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پردیس درطی ماه های گذشته ازجمله تولید محصولات زراعی و باغی، دام و طیور، پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی،   پرداخت تسهیلات در زمینه صنایع، گلخانه، امهال بدهی کشاورزان خسارت دیده، فرصت شغلی ایجاد شده در زمینه در سامانه رصد پرداخت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس افزود: علی رغم اعمال تحریم های ظالمانه درسال های اخیر ، شاهد رشد چشمگیر دربخش کشاورزی بودیم که ظرفیت های گسترده این بخش درتحقق منویات مقام معظم رهبری است؛ بنابراین  با حمایت از سرمایه گذاری در بخش تولید، ایجاد و تقویت زنجیره های تولید، تکمیل و فعال سازی پروژه های نیمه فعال و راکد، بکارگیری فنون و روش های علمی جدید به منظور بهره وری منابع و ارتقای عملکرد در واحد سطح، تسهیل و تسریع در فرآیند صدور مجوزها، توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی درحال اجراست.

وی در بخش پایانی سخنان خود از امام جمعه شهرستان حجت الاسلام حسینی و فرماندار دکتر رضایی و دادستان شهرستان به خاطر کمک های شایان به بخش کشاورزی پردیس سپاسگذاری کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید