Iranian Agriculture News Agency

مستقل شدن شبکه دامپزشکی شهرستان پردیس از دماوند الزامی است

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس با اشاره به ظرفیت بالای دام و طیور این شهرستان اظهار داشت: مستقل شدن شبکه دامپزشکی شهرستان پردیس از دماوند الزامی است.

مستقل شدن شبکه دامپزشکی شهرستان پردیس از دماوند الزامی است

به گزارش ایانا در استان تهران، سید محمد قریشی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس با هدایت مدیر عامل شرکت عمران پردیس و دکتر سلوکانه اولین رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پردیس دیدار کرد.

قریشی در این نشست اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر، بیشتر و با کیفیت مناسب به دامداران شهرستان، مستقل شدن شبکه دامپزشکی شهرستان پردیس از شهرستان دماوند الزامی است و برای تحقق این امر، زیرساخت‌هایی مانند تخصیص ساختمان، نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات ضروری است.

وی تصریح کرد: تا به امروز با پیگیری های لازم تامین نیروی انسانی صورت پذیرفته و در خصوص تامین فضای اداری ساختمان اداره دامپزشکی پردیس مساعدت شرکت عمران پردیس را خواستاریم .

مدیر جهاد کشاورزی پردیس، جمعیت دام سبک ثابت و عشایر این شهرستان را 25000 هزار راس و دام سنگین را 4400 راس اعلام کرد و گفت: هم چنین پردیس با وجود واحد پرورش طیور، نقش مهمی در حوزه دام استان داشته و تمام تلاش خود را برای تسریع و تسهیل امور برای رسیدن به اهداف سازمانی خود در این شهرستان به کار خواهیم گرفت.

در پایان هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درخصوص تامین فضای مورد نیاز  برای دامپزشکی، قول مساعد داد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید