Iranian Agriculture News Agency

برنامه ریزی برای اسکان و تابستان گذرانی عشایر در دشت لار

دیدار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس از بررسی مسائل و مشکلات عشایر در اسکان و تابستان گذرانی در دشت لار خبر داد.

برنامه ریزی برای اسکان و تابستان گذرانی عشایر در دشت لار

به گزارش ایانا در استان تهران، قریشی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس با ممیزی رئیس سازمان امور عشایری استان تهران و هیئت همراه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مسایل و مشکلات بخش عشایری وهمچنین پروژه های مورد نیاز برای اجرا درسطح روستاهای عشایر نشین و نیز مسائل و مشکلات عشایر در اسکان و تابستان گذرانی در دشت لار، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

قریشی در این دیدار بر اهمیت و تاثیر گذاری این قشر از زحمت کشان بخش کشاورزی در عرضه تولیدات کشاورزی و ایجاد اشتغال تاکید کرد .

وی افزود: طبق گزارش مسئول امور عشایری شهرستان تمامی عشایر مستقر در دشت لار، پروانه چرای دام در مراتع دارند و از مراتع پذیرنده استفاده می کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس تصریح کرد: پیش از کوچ عشایر به مراتع دشت لار، تمامی دام های عشایر علیه بیماری ها واکسینه می شود.

قریشی از تامین امکانات در محل استقرار عشایر خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال عشایر و با همکاری و مساعدت امور عشایر استان تهران امکاناتی همچون توزیع آرد و سوخت فسیلی، لوله کشی آب آشامیدنی تا چادر عشایر، نصب حمام و سامانه های خورشیدی و مسایل ایمنی برای این خانوارها تدابیری اندیشیده شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید