Iranian Agriculture News Agency

آمادگی جهاد کشاورزی شهرستان تهران برای برداشت غلات از مزارع

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تهران در جلسه ستاد برداشت غلات این شهرستان برای برداشت از مزارع اعلام آمادگی کرد.

آمادگی جهاد کشاورزی شهرستان تهران برای برداشت غلات از مزارع

به گزارش ایانا در استان تهران، جلسه ستاد برداشت شهرستان تهران، به هدف برنامه ریزی مرحله برداشت و ارتقا کمی و کیفی در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.

جبرئیل برادری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تهران در این نشست، در خصوص اهمیت برداشت به موقع ، سطح زیر کشت،  میانگین عملکرد و ضرورت برنامه ریزی صحیح سخنانی بیان کرد.

در ادامه جلسه نماینده اداره غله در خصوص برنامه ریزی فصل خرید، مراکز وساعات تحویل و قیمت تضمینی گندم وکلزا توضیحاتی را ارائه داد.

پس از بحث و تبادل نظر و اعلام نظرات اعضای جلسه، مقررشد در زمان برداشت غلات نمایندگان معرفی شده جهاد کشاورزی شهرستان تهران در محل سیلوهای مرتبط حضور و نظارت مستمر داشته و مراتب را  روزانه به ستاد برداشت شهرستان گزارش دهند .

اطلاع رسانی به کشاورزان تا به همراه گندم ارسالی به سیلو مدارک شناسائی و شماره حساب بانک کشاورزی را ارسال نمایند و اطلاع رسانی مرکز جهاد کشاورزی آفتاب به کشاورزان جهت تحویل جو تولیدی خود به مراکز خرید شرکت پشتیبانی امور دام در این جلسه به تصویب رسید.

انجام هماهنگی لازم با پلیس راهور از طریق فرمانداری شهرستان تهران جهت تسهیل در تردد کامیون های حمل گندم به سیلوی شهید اسداله زاده واقع در محدوده شهر، هماهنگی برای آمادگی آتش نشانی و استقرار آن در بخش آفتاب جهت اطفا حریق احتمالی مزارع و رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در امر برداشت و انتقال آن از دیگر مصوبات جلسه بود.

برادری تصریح کرد:خروج کمباین از شهرستان  منوط به صدور مجوز پایان کار از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان است؛ هم چنین کارت معاینه فنی کمباین ها از طریق  ناظرین برداشت با هماهنگی لازم با اداره فن آوری مکانیزه کشاورزی استان نیز صادر خواهد شد.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تهران، کارگاه آموزشی جهت تنظیم و معاینه فنی کمباین توسط اداره ترویج و آموزش و واحد مکانیزاسیون و زراعت برگزار خواهد شد، هم چنین مقرر شد هرگونه مسائل و مشکلات احتمالی در خصوص برداشت (خرید،کمباین و...) سریعاً از طریق ناظرین برداشت به کمیته برداشت شهرستان اعلام، تا به موقع حل و فصل شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید