Iranian Agriculture News Agency

اجرای طرح "تکریم و همدلی از اسوه‌های بی توقع ایثار" درجهاد کشاورزی استان تهران

رئیس اداره امور ایثارگران و مشاور رئیس سازمان درسازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص مواسات وکمک مومنانه و تقویت تفکر و فرهنگ اسلامی، طرح تکریم و همدلی از اسوه های بی توقع ایثار ویژه خانواده معزز شهدای گرانقدر جهادگر در استان تهران درحال اجراست.

اجرای طرح "تکریم و همدلی از اسوه‌های بی توقع ایثار" درجهاد کشاورزی استان تهران

به گزارش ایانا در استان تهران، کیومرث شهبازی  با یادآوری نقش آفرینی جهاد سازندگی دراداره جنگ تحمیلی گفت: بیش از66 هزارنیرو به مناطق جنگی از سوی جهاد اعزام شدند و شرکت مستقیم در پشتیبانی جبهه وجنگ دربیش از32عملیات برعهده این بخش بوده است.

وی ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس، سازمان جهاد کشاورزی استان تهران 184 شهید و ۴۲۴ جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

شهبازی از اجرای طرح "تکریم و همدلی از اسوه‌های بی توقع ایثار" درجهاد کشاورزی استان تهران خبر داد و افزود: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همزمان با ماه مبارک رمضان، این طرح با هدف رصد، پایش و رفع مشکلات والدین شهدای جهادگر در استان تهران همسو با ادارات امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان ها در سراسر کشور درحال اجراست.

وی افزود: با با توجه به شرایط موجود و طرح فاصله گذاری در پی شیوع ویروس کرونا،  تماس تلفنی با اسوه های بی توقع ایثار (پدران، مادران و همسران شهدا) برقرار و ضمن دلجویی از والدین شهدا به بررسی مسائل آنان پرداخته می شود.

رئیس اداره امور ایثارگران و مشاور رئیس سازمان درسازمان جهاد کشاورزی استان تهران در این امور با تاکید بر توجه بیش از پیش به جانبازان و ایثارگران کشور اضافه کرد: اگر رشادت های شهدا و جانبازان نبود، امروز در کشور امنیت نداشتیم و استقلال، بالندگی و عظمت کشور امروز مرهون خون شهدا است.

شهبازی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا کم توقعترین افراد جامعه ایثارگری هستند، افزود: نخستین تصویری که از خانواده شهدا در ذهن نقش می بندد مادران شهیدان والامقام هستند که با وجود تحمل بیشترین داغ و مصیبت، کمتر دیده شده اند که بخاطر مادر بودن بیشترین داغ را در مصیبت فرزندان شهیدشان تحمل می کنند و از طرفی بیشترین نقش تربیتی را در خانواده ایثارگران دارند و در عین حال کم توقع ترین اقشار هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید