Iranian Agriculture News Agency

با حضور رییس سازمان دامپزشکی کشور؛

مراسم تقدیر از مدیرکل سابق دامپزشکی استان تهران برگزار شد

مراسم تقدیر از ولی اله واعظی مدیر کل سابق دامپزشکی استان تهران با حضور رییس سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

مراسم تقدیر از مدیرکل سابق دامپزشکی استان تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، با حضور رییس سازمان دامپزشکی کشور و هیئت همراه، معاون شورای نظام دامپزشکی استان تهران و روسای ستادی و شهرستانی مراسم تقدیر از دکتر ولی اله واعظی در طول خدمت 35 ساله ایشان در سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی نیا مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان تهران ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان از زحمات واعظی درطول خدمت ایشان تقدیر و تشکر  و برای دکتر کرمی در سمت جدید آرزوی توفیق روزافزون کرد.

دکتر رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و روز جهانی دامپزشکی به جامعه دامپزشکی در سراسر دنیا براهمیت فعالیت های پرسنل دامپزشکی تاکید کرد.

در ادامه واعظی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تشکر از کلیه پرسنل دامپزشکی بر اهمیت اداره کل دامپزشکی استان تهران و رسیدگی ویژه به این استان چه از لحاظ بودجه و چه از لحاظ نیروی انسانی تاکید کرد

سپس کرمی ضمن تقدیر از زحمات واعظی در طول خدمت ایشان در سمت مدیرکل دامپزشکی استان تهران افزود: این اداره کل از هر لحاظ وضعیت مناسبی نسبت به سالهای قبل پیدا کرد. سعی خواهم کرد ادامه دهنده  راه دکتر واعظی جهت نیل به اهداف سازمان باشم.

در ادامه کرمی از ریاست سازمان دامپزشکی کشور به خاطر حمایت و پشتیبانی از اداره کل تشکر نموده و همچنین دکتر کرمی مساعدت و حمایت بیشتری درجهت پیشبرد اهداف سازمانی را خواستار شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکتر واعظی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید