Iranian Agriculture News Agency

21 واحد راکد در دماوند به چرخه تولید بازگشت

اشتغال 60 دماوندی با فعال شدن واحدهای تولیدی بخش کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند گفت: با فعال شدن 21 واحد راکد بخش دام و طیور در شهرستان دماوند، 60 نفر مشغول به کار شدند.

اشتغال 60 دماوندی با فعال شدن واحدهای تولیدی بخش کشاورزی

به گزارش ایانا در استان تهران، اردلانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند در این زمینه اظهار کرد: در سال گذشته ۲۱ واحد تولیدی اعم از دامداری، مرغداری، پرورش ماهی، بلدرچین، مرغ تخم‌گذار فعال‌سازی شدند.

وی گفت: این واحدها در سال‌های گذشته به دلایل مختلفی غیرفعال شده بودند که با پیگیری‌های به‌عمل آمده توسط تولیدکنندگان و مسئولان شهرستان دماوند در کارگروه رفع موانع تولید فعال شدند.

اردلانی تصریح کرد: برخی از واحدها با اعطای تسهیلات بانکی فعال شدند، تعدادی دیگر مشکلات فنی و اجرایی داشتند که برطرف شدند، همچنین بعضی از واحدها با تغییر عنوان مجوز و فعالیت از دام سنگین به دام سبک فعال شدند و برخی از واحدها نیز با ورود سرمایه‌گذار جدید فعالیت خود را از سر گرفتند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در سال ۹۹ قطعاً فعالیت‌های تولیدی دو چندان خواهد شد و اقدامات بیشتری را شاهد خواهیم بود، افزود: امیدواریم با ادامه دار بودن کارگروه رفع موانع تولید در سطح فرمانداری شهرستان و جهاد کشاورزی استان، بتوانیم واحدهای غیرفعال یا نیمه فعال را فعال کرده و ظرفیت آنها را تکمیل کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید