Iranian Agriculture News Agency

به دنبال بازدید از دامداری های شهرستان پردیس؛

مشکلات دامداران پردیس در بحران ویروس کرونا بررسی شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس با هدف بررسی مسائل و مشکلات دامداران و تاثیرات منفی بحران ویروس کرونا بر دامداری منطقه و ارائه توصیه های فنی و کارشناسی از دامداری های واقع در روستای طاهرآباد بازدید کرد.

مشکلات دامداران  پردیس در بحران ویروس کرونا بررسی شد

به گزارش ایانا در استان تهران، قریشی در بازدیدی از  دامداری واقع در روستای طاهرآباد به اتفاق مسئول امور دام  جهاد کشاورزی شهرستان، صورت پذیرفت، در جریان مسائل و مشکلات دامداران و تاثیرات منفی بحران ویروس کرونا بر دامداری منطقه قرار گرفت و طی این بازدید توصیه های فنی و کارشناسی لازم ارائه شد .

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس در حاشیه این بازدید خاطر نشان کرد: خوشبختانه سلامت محصولات کشاورزی و دام و طیور نمی‌تواند از ویروس کرونا متأثر شود؛ اما بر مصرف و تولید محصولات غذایی و کشاورزی و کاهش درآمد‌ کشاورزان بی‌تأثیر نخواهد بود.

قریشی اضافه کرد: دامداران ، با شرایط ایجاد شده از بیماری کرونا، در فروش شیر تولیدی‌شان و دریافت نقدینگی از کارخانجات لبنی با مشکل روبه رو هستند ضمنا به دلیل کم شدن و ممنوعیت تردد از مبادی عرضه علوفه به سمت شهرستان  دامداران نگران تامین علوفه و آذوقه مورد نیاز دام هستند که درصدد هستیم در این زمینه تدابیری اتخاذ شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید