Iranian Agriculture News Agency

در پی تکرار تخلفات بهداشتی،

6 واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی با حکم قضایی پلمب شد

در راستای ارتقاء بهداشت عمومی و سلامت شهروندان و در پی گشت های روزانه کارشناسان واحد بهداشت و نظارت بر فرآورده های خام دامی اداره دامپزشکی شهر تهران دربهمن سال جاری 6 واحد عرضه متخلف پلمب شد.

6 واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی با حکم قضایی پلمب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، مجید محمدیان رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران با اعلام این خبر افزود: در راستای ارتقاء بهداشت عمومی و سلامت شهروندان و در پی گشت های روزانه کارشناسان واحد بهداشت و نظارت بر فرآورده های خام دامی این اداره در بهمن سال جاری 6 واحد عرضه متخلف در مناطق ۲۰گانه تحت نظارت دامپزشکی شهر تهران که دارای تخلفات گسترده بهداشتی بودند، با اخذ حکم قضایی پلمب شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران تصریح کرد: تغییرات ارگانولپتیک شدید محصولات مورد عرضه و همچنین رعایت نکردن ضوابط بهداشتی دامپزشکی از دلایل اصلی جلوگیری از فعالیت این واحد ها است.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه ضرورت دارد شهروندان نیازهای پروتئینی خود را از فروشگاههای مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند، از کلیه همشهریان درخواست کرد هرگونه شکایت ویا سوال در حیطه فرآورده های خام دامی را از طریق شماره تماس ۰۲۱۶۶۵۹۱۰۰۵ با واحد بهداشت این اداره در میان بگذارند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید