Iranian Agriculture News Agency

باحضور استاندار تهران و معاون وزیر،

سردخانه ۴۵۰۰تنی در شهرستان ری به بهره‌برداری رسید

همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار تهران، سردخانه چهار هزار و ۵۰۰ تنی محصولات کشاورزی در شهرستان ری به بهره‌برداری رسید.

سردخانه ۴۵۰۰تنی در شهرستان ری به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، سردخانه چهار هزار و ۵۰۰ تنی محصولات کشاورزی و پروتئینی به مناسبت دهه فجر، در روستای قمصر باقر شهر واقع در شهرستان ری با حضور استاندار تهران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار ری و سایر مسئولان به بهره‌برداری رسید.

ذوالفقاری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در حاشیه این افتتاحیه گفت: این سردخانه با ظرفیت بسته بندی یک هزار و۵۰۰ تنی امروز به یمن ایام الله دهه فجر افتتاح شد که با بهره برداری از این سردخانه برای ۶۰نفر به طور مستقیم وغیرمستقیم اشتغال ایجاد شد.

وی ادامه داد: عملیات احداث این سردخانه از سال ۹۷ با اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی در زمینی به مساحت حدود ۱۰ هزار مترمربع و با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربعی آغاز شد.

ذوالفقاری هدف از افتتاح سردخانه را ایجاد اشتغال برای افراد بومی شهرستان ری است عنوان کرد و افزود: اشتغال در همه بخش ها نیاز به کار فراوان دارد ولی تاکنون منابع خاصی برای اشتغال حاشیه شهرها اختصاص نیافته لذا وظیفه همه دستگاه هاست که برای اشتغال این مناطق برنامه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در سفر امروز استاندار تهران به این شهرستان انوشیروان محسنی بندپی از بخش های مختلف سردخانه ۴هزار و۵۰۰ تنی بازدید کرد.

گفتنی است در دهه فجر امسال، ۵۳ پروژه در بخش کشاورزی استان تهران افتتاح خواهد شد

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید