Iranian Agriculture News Agency

نمونه‌های برتر بخش کشاورزی استان تهران درسال 98 امروز معرفی می‌شوند

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 48 کشاورز و تولید کننده برتر بخش کشاورزی استان تهران طی مراسمی معرفی و تقدیر می شوند.

نمونه‌های برتر بخش کشاورزی استان تهران درسال 98 امروز معرفی می‌شوند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، ذوالفقاری با اعلام این خبر افزود: 48نفر از برترین تولیدکنندگان کشاورزی سال زراعی 98-97 طی مراسمی مورد تجلیل و قدردانی قرار می گیرند که 9نفر از این افراد، تولیدکننده ملی بخش کشاورزی هستند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: این مراسم فردا باحضور معاون وزارت جهاد کشاورزی، استاندار، نمایندگان مجلس،فرمانداران و جمعی از مسئولان در شهرستان ری برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های این استان در حوزه کشاورزی و حمایت از فعالان این بخش گفت: استان تهران با 9نمونه ملی در سی و چهارمین دوره تقدیر از نمونه های ملی بخش کشاورزی در سطح کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

ذوالفقاری باتشکر از زحمات کشاورزان، باغداران و دامداران استان تهران گفت: در سال رونق تولید،  تولید کنندگان برتر کشاورزی استان توانسته اند با استفاده ازعلم و فن آوری به روز درحوزه کشاورزی، به عنوان نمونه برتر استانی دست یابند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید